Budeme-li se pohybovat ve statisticky nejpočetnějším středu, tedy bez marginálních výchylek na obě strany, představuje rodinný dům výsledek dvou protikladných perspektiv. Na jedné straně je vrcholem snahy nejpočetnější skupiny klientů střední třídy – tedy těch, pro něž je vlastní rodinný dům splněním jednoho z dosažitelných životních snů. Na druhé straně, z hlediska architektů, bude stát rodinný domek nebo chata na jedné ze základních příček představení jejich umu. Říká se, že architekt by měl postavit nejprve dům pro sebe, než začne navrhovat pro druhé. A teprve pak by měl očekávat, že přijdou větší a těžší úkoly, nebo alespoň z jakési logiky věci o ně usilovat. Takže v tom se projevuje ona dvoupólnost stavby, kterou rodinný dům představuje. Na jedné straně vrchol, na druhé začátek.
INTRO magazine specialises in in-depth coverage of individual themes, approaching them from all possible angles. Each issue offers fascinating information on a basic building material, interviews with renowned personalities from the field of architecture and plenty of inspiration in the form of excellent buildings, complete with detailed drawings. From the moment of printing, each page becomes a testament to the architecture of our time and a rich archive with lasting value.
INTRO magazine is published four times a year. It can be ordered on our website or purchased in selected retailers in the Czech Republic and Slovakia. See Where to Buy for further details.